Gyors rendelésfeldolgozás
Általában a rendelésfeldolgozás rövid időn belül megtörténik, bár amennyiben ezt az opciót választod a rendelésleadáskor, a rendelést elsőbbségi feldolgozásban részesítjük. Ennek köszönhetően a szállítás akár 1 munkanapon belül is megtörténhet, de ez az aktuális raktárkészlet függvénye. Részletekért kattins ide!
Mennyi idő a szállítás?
A raktáron lévő termékeket általában 2 munkanap alatt házhoz szállítjuk. Csomagpont vagy csomagautomata kiválasztása esetén a szállítási idő függ a csomagautomata telítettségétől. MPL/Postapont esetén a logisztika miatt a szállítás 14 napon belül történhet meg.
A részleteket a Szállítás és átvétel oldalunkon találod. Expressz szállításra is van lehetőség, ezen opciót lentebb találod.
Expressz szállítás 1 nap alatt?
Általában van lehetőség a következő munkanapra szállítani, amennyiben délelőtt érkezik a megrendelés. A pontos készletinformációról és az egy napos szállításról telefonon tudsz érdeklődni. Továbbá a plusz szolgáltatásaink között is megtalálod ezt az opciót.
Hétvégén van kiszállítás?
Kizárólag munkanapokon történik kiszállítás. Hétvégi átvételre GLS csomagautomatákban van lehetőség, amennyiben a csomagot csütörtökig átadjuk a futárszolgálatnak.
Személyes átvételre van lehetőség?
Igen! Munkanapokon hétfőtől-péntekig van lehetőség az átvételre értesítést követően Csepelen.
Mindenképpen várd meg az e-mailes visszaigazolást, amelyben minden átvétellel kapcsolatos információt megtalálsz.
A részleteket a Szállítás és átvétel oldalunkon találod.
Személyes átvételre nyitvatartási időn kívül van lehetőség?
Igen, van lehetőség délután/este/hétvégén is lehetőség a személyes átvételre. Ezzel kapcsolatban mindenképpen szükséges az előzetes egyeztetés és megpróbálunk keresni egy megfelelő időpontot.
Vásárolhatok regisztráció nélkül is?
A megrendelés elküldéséhez nem szükséges regisztráció!
A vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges, amennyiben szeretnéd legközelebbi vásárláshoz a kosár tartalmát összeállítani, praktikus lehet a regisztráció elvégzése.
Ingyenes a házhozszállítás?
Van lehetőség ingyenes házhozszállításra egy megadott összeg felett. A részleteket a Szállítás és átvétel oldalunkon találod.
Extra csomagbiztosítás
Bízd ránk a panaszkezelést a futárcégnél! Ha a csomagod elveszett vagy a benne lévő termék megsérült a szállítás során, rövid időn belül, szinte azonnal cseréljük neked!
A csomagbiztosítás a csomag teljes tartalmára (a rendelés összes tételére) érvényes. Csak be kell jelölnöd a kosárfolyamat közben. További részletek itt.
Átutalással fizethetek?
Házhozszállítás esetén van lehetőség előre utalásra. A számlát a megrendelést követően továbbítjuk e-mailben. Az eredeti példányát a csomagban találhatod meg.
A részleteket a Fizetési módok oldalunkon találod.
Van-e lehetőség online fizetésre?
Igen, házhozszállítás esetén válaszd az online bankkártyás fizetési módot! A SimplePay egyszerűen használható és megbízható online fizetési lehetőséget biztosít.
A részleteket a Fizetési módok oldalunkon találod.
Pólót szeretnék rendelni, de nem találom a mérettáblázatot és a póló színeket.
A pólók mérettáblázatát itt, a színeket pedig itt találod!
Tetszenek a pólóminták, de szeretnék inkább saját ötletet megvalósítani/dátumot/nevet kérni rá. Van erre lehetőség?
Igen, foglalkozunk egyedi pólók nyomtatásával is. Az ehhez szükséges információkat itt találod!
Szeretnék elállni a vásárlástól. Hogyan tehetem meg?
Értesíts bennünket emailben a kituzoshop@gmail.com címen a rendelésszámod és neved megadásával.
Ha már írtál e-mailt és még nem kaptad meg a csomagot, akkor kérlek ne vedd át a futártól.
Átvételt követően NEM egyedi termék esetén 14 napod van az elállásra. Ebben az esetben kérünk, töltsd ki az elállási nyilatkozatot és értesíts bennünket emailben elállási szándékodról! Pontosan fogunk tájékoztatni az elállás menetéről.
Egyedi termék esetében Általános Szerződési feltételeink értelmében nincs lehetőség az elállásra.
FONTOS, hogy előzetes tájékoztatás, illetve velünk történt egyeztetés nélkül kérlek ne küldj vissza terméket!
Mégsem tetszik a termék. Visszaküldhetem?
Első körben kérünk, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot emailben és igyekszünk megoldást találni.
Kérjük, hogy az emailben írd meg, a rendelésed számát, valamint hogy pontosan milyen problémád van az adott termékünkkel (a termék nevét is kérünk, hogy tüntesd fel).
A visszaküldés menetéről emailben fogunk tájékoztatni!
A héliumos lufikkal kapcsolatban van kérdésem!
Cikkünkben minden fontos tudnivalót megtalálhatsz a héliumos lufikról! További kérdés esetén keress minket elérhetőségeink valamelyikén.
Utólagos számlamódosítás
Utólagos számlamódosításról az alábbi oldalon informálódhat.
További kérdéseim vannak…
További kérdések esetén keress minket elérhetőségeink egyikén